Like a Monday... Summer, please don't stop

by - 11:30


Здравейте, сладкишки!

Ах, че сладко обръщение, усещам че тази седмица ще мине по сладкарниците :)
Първо искам да благодаря на всички за милите коментари под предишния пост, както и във Facebook, рядко се появявам тук напоследък, но следя коментарите ви, които ме правят много щастлива!

Днес ще ви споделя за някои неща, които ми напомнят, че лятото вече е към своя край, и въпреки че септември се очертава доста топъл, нещо сякаш се пречупи. Само на мен ли ми идва да викам: "Лято, моля те не сършвай!".
Въпреки това морето ме зове, така че очаквайте включвания от там в Instagram.

Реших във всяка подобна публикация да ви споделям мой любими влогъри, блогъри, страници и тн. Е, днес отново се спрях на две мой любими влогърки, които си следя от край време с голям интерес, и честно казано често се доверявам на думите им и никога не съм съжалила.



Голяма сладурка, има хора, които са харизматични и нещо все те кара да ги гледаш, а като включим и чудесните клипове и теми няма как да пропуснете Murfeishun.




За Снежи се отнася същото - гледаш, гледаш и искаш още клипове. Много ми допада непринуденото и държание без някакви излишни приказки и гримаси, просто естествен човек, който умее да обяснява добре и ясно как седят нещата, за това и често се доверявам на мнението й.


Ровейки из компютъра попаднах на снимките от почивката ми в Кипър. Мислех да направя отделна публикация за пътешествието ми до Ларнака, но се оказа че няма как да я реализирам скоро, за това ви показвам няколко мой любими кадъра. Знам ли, може някой ден да си направя поста с повече снимки...


Обичам ги тези прозорци със сини капаци, действат като магнит особено за снимки :)


Чудих се какво е това красиво цветче. В целия град беше пълно с дръвчета, накичени с теи благоуханни цветове, а по-късно разбрах че е моной. Няма такава красота (и аромат)!


Искам това лято да продължи, толкова динамика и пътешествия не съм имала от години, може би сега си наваксах, но нали знаете как има мигове, в които човек е щастлив и толкова енергичен, че не иска това да свършва... Знам, че и есента ще е такава, но определено лятото ще ми липсва.

Но в тези размисли вмъквам и нещо козметично... Топ-лака-чудо на Essence най-накрая беше подложен на тест и от мен. М да, харесва ми, определено върши чудесна работа, но скоро ще му направя сравнение с друг мой любим топ, който ми се струва една идея по-добър.
А малкото бонбонче на Golden Rose от серията WOW не ми слиза от ръцете. Цвета е номер 14 и е розов с кафеникав/сив, студен подтон. Уникален цвят, ще се запася задължително.


И пак към пътешествията! Тази красота отдолу е фермата за щрауси в гр.Долна баня, с изглед към Рила. Ех, как си го обичам този край!


За фермата можете да научите повече тук - www.ostrichfun.com. Местенцето не е много далеч от София - на час път, а в района има още места, които си заслужава да се посетят. Входа за възрастни е 3 лева, за деца 1 лев, а под 7г. е безплатно. На всеки 30 минути има беседа, както и разходка из фермата, а 18-те щрауса правят забавлението пълно. 
По-подробно ще ви разказвам в отделен пост, а сега ви споделям няколко кадъра с щрауса Марийка ... да, всеки щраус си има име, но не знам как ги различават :)


Устата на щрауса е доста голяма, поглъща всичко за секунди.


Само да ви кажа, голяма забава е да храните щраус, а самия щраус на мен ми прилича на извънземно, но това е друга тема...


И едно ЩрауСелфи за финал :D

 
 След това кратко фото-представяне на Марийка и нейните приятелки, преминавам направо към музикалната селекция за тази седмица. 
Попаднах на две нови песнички, които бързо влязоха в плейлиста на телефона ми и даже вече мога да си ги тананикам, мелодийките са много по вкуса ми, а третата я знам на изуст вече, толкова лятно ми действа, дали и зимата ще има такъв ефект...?


Ed Sheeran & Rudimental­ "Bloodstream"



Imany ft. Filatov & Karas - Don't be so shy (Radio mix)




Demi Lovato - Cool for the summer




През новата седмица ще се ръководя от това - може да е клише, но пък толкова вярно:


If you can dream it, you can do it!







You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥