Ziaja Goat's Milk Eye Cream Review

by - 20:28



 Здравейте, прекрасни!

Днес отново ще насоча вниманието ви към едно ревю. До скоро не бях използвала околоочен крем, така че съм сравнително нова в тази област. Не бях усещала особена нужда от такъв продукт, но с течение на годините кожата се променя и си има своите нужди и необходимост от допълнителна грижа, особено чувствителната кожа в зоната около очите. За себе си търсих околоочен крем с консистенция, която е течна, а основно изискване ми беше добрата хидратация. Единствения околоочен крем, който съм използвала и то от края на миналата година беше Vichy Idealia Eyes, който много ми хареса, но си имаше недостатъци, така че се ориентирах към друг продукт. Заложих на Ziaja Goat's Milk Eye Cream, който се вписва добре в представите ми за околоочна грижа, така че изобщо не съжалих, че съм го купила, въпреки че бях тръгнала за крем на друга марка.


Кремчето идва в картонена опаковка, на която е изписана информация за продукта, както и съдържанието му. Самата тубичка е с количество 15 мл. и има удобен, тънък апликатор, с който дозирането и нанасянето е много лесно. Серията на Ziaja с козе мляко съдържа освен околоочния крем, и дневен, и нощен крем за лице, които за предназначени за суха и зряла кожа. 


Цената му е ниска, около 5 лева по спомен, даже аз си го купих на намаление. Може да се намери навсякъде, където се предлага марката Ziaja, както и онлайн от тук - goldenshop.bg. Виждам, че в сайта се предлага много изгоден комплект с трите продукта от серията на цена под 15 лева, който мисля да си купя в най-скоро време, тъй като прочетох и доста положителни отзиви за дневния крем за лице.

Съдържанието:


Апликатора:


Използвам крема вече повече от месец, като го нанасям сутрин и вечер на почистена кожа. Нанасям малко количество, разнасям с потупващи движения и оставям да попие.
Защо ми хареса този околоочен крем? 
Защото кожата около очите ми е изключително суха напоследък и в комбинация с тъмни кръгове положението е много неприятно. Имах нужда от силна хидратация и този крем ми я дава. След нанасяне нямам усещане за лепнене, както и кир ефект, който се получаваше с Idealia Eyes. Усещам леко охлаждане за кратко време. Крема няма специфичен аромат и е със сравнително течна консистенция, но не попива особено бързо. За мен това не е проблем, но съм длъжна да го спомена. Относно заличаване на линии и бръчици нямам наблюдения, а и не съм го взела за да боря такива проблеми. Напоследък го използвам доста често преди да се гримирам като основа под коректора, защото кожата ми наистина е пресушена и нанасянето на коректор е голяма мъка без някаква основа, която да хидратира.




Околоочния крем на Ziaja с козе мляко определено много ми харесва и бих го купила отново щом свърши. Между другото е изключително икономичен, тъй като не е необходимо много количество за нанасяне. 
Използвали ли сте някои от продуктите на марката, доволни ли сте, споделете... :)


Love you,


XOXO








You May Also Like

9 коментара

  1. Аз съм много доволна от дневния крем,моята кожа е смесена към мазна,но изобщо не я омазнява допълнително и мисля като свърши да си купя втора опаковка от него.След това си закупих и този околоочен крем,но поне за мен не е нещо особено :)

    ОтговорИзтриване
  2. Може би си зависи от кожата, при мен хидратацията ми е важна, за това ми допада, иначе да - не е нещо особено :D

    ОтговорИзтриване
  3. От адски много време си търся околоочен крем, защото усещам, че понякога имах нужда, но истината е, че идея си нямах на къде да се насоча. Обаче този доста ме устройва, а и цената му е наистина супер :)

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  4. А да, може ли само да ме насочиш към магазини в България, където мога да го намеря? :)

    ОтговорИзтриване
  5. Можеш спокойно да го пробваш, цената му е наистина доста ниска, така че и да не ти хареса няма да се ядосваш. Аз съм харесала и околоочния на BioKarite (можеш да видиш ревюто на Тея тук -https://acupofteiated.wordpress.com/2014/04/30/cattier-eclat-de-rose-biokarite-eye-cream/#more-3179), който беше около 9 лева и всъщност бях тръгнала за него. И двата крема могат да се намерят в Лили, а Ziaja ги има и на щандовете на GR, но не знам дали точно този крем го предлагат. Има ги също и в Карфур и Метро ако не се лъжа.

    ОтговорИзтриване
  6. Използвам дневния крем Phyto Aktiv от марката . Много съм доволна . Препоръчвам ти крема за ръце и нокти с козе мляко, доста добре хидратира и ухае приятно <3

    ОтговорИзтриване
  7. Аз ползвам околоочния крем на Alverde (лилавата капачка) и много ми харесва, но бих пробвала и този. Цените им са сходни. :)

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря, ще го погледна веднага след като изхабя наличните :)

    ОтговорИзтриване
  9. Аз пък бих пробвала този на Алверде, много похвали четох :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥