Sally Hansen Healthy Cuticles Now! Review

by - 16:24




Здравейте!

След като вече е ясно. че любимото ми компютърче ще е далеч от мен за незнайно колко време, остава да ви покажа публикациите, които са били на етап чернова, Започвам със хидратиращия крем за кожички и нокти на Sally Hansen - Healthy Cuticles Now! Много сладурско име са измислили, но дали само името е гръмко, или крема наистина действа...ще разберете по-надолу. 


Грижата за нокти е под формата на крем, идва в картонена опаковка и малка, сладка кутийка с капачка на винт. Количеството е 14.3 мл. Срока на годност след отваряне е 24 месеца. Цената му в parfimo.bg е 5 лева и се изчерпва доста бързо, не съм го виждала другаде, ако вие сте го мяркали някъде можете да споделите в коментарите. Това е първия продукт на марката Sally Hansen, който използвам, много са ме впечатлявали лаковете им и предполагам, че скоро бих се сдобила с един-два.


Съдържанието:


Опаковката е стабилна, крема има средно гъста консистенция, жълтеникав цвят и много хубав аромат. Предназначен е за хидратиране и подхранване на кожичките и ноктите, благодарение на соевия протеин и екстракта от алое. Нанася се всеки ден, като малко количество се втрива в кожичките и ноктите. Ако решите да се лакирате след това, трябва да си измиете ръцете, тъй като лака няма да "залепне" за ноктите.


А сега мнението ми... основно забележките са по състава, наличието на три парабена си е малко притеснително. Опаковката е ок. Крема не е икономичен, ако го използвате всеки ден мисля, че ще стигне най-много за два месеца. Аз го използвам всеки ден, и то по два пъти вече месец, а може и малко повече и ми е останало много малко. Но поне цената му е достъпна и ако ви хареса няма да се разделите с голяма сума пари. 
Дали има ефект? 
В началото имаше, наистина добре хидратираше кожичките, а ноктите ми започнаха да израстват в малко по-добър вид от преди. Както знаете аз нямам кой знае какви проблеми със самите нокти, растат доста бързо, не се цепят и са здрави. Единствено ме дразнеха браздите, но вече и те изчезнаха. Основен проблем са ми кожичките, които признавам си, гриза понякога, особено когато кожата ми е прекалено суха. И крема в началото ми помогна с това, но в последствие ефекта му поизчезна. Хидратацията не се задържа за повече от два часа, което автоматично означава, че пак трябва да нанасям, а ако го правя непрекъснато крема ще свършва за една седмица. 
Признавам, има невероятен аромат, попива бързо и има ефект в началото, но за съжаление това не се задържа за дълго. Все пак ще го изхабя до край, а след това съм се насочила към няколко други продукта на марката - Sally Hansen Vitamin E Nail Cuticle Oil и Sally Hansen 18K Gold Hardener, които ми изглеждат доста интересни, а и цената им е доста приемлива.



Love you,


XOXO






 *Продукта ми беше предоставен за тест от parfimo.bg. Мнението, както винаги си е изцяло мое и не е повлияно от това.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥