My spring nails

by - 14:11


Любимите ми пролетни цветове върнаха настроението ми:) В действителност цветовете не са толкова ярки, а по скоро пастелни. Ето и лаковете,които използвах, а нанасянето им е с познатия начин чрез гъбичка (един от любимите ми начини за лакиране).  


Golden Rose Fantastic colour 181
                                                         

                                                      Golden Rose Rich Color 36


                                                            
                                                        Perfect Gel Look Nails 518


Тук може да видите как става, като метода, който аз използвам също е с гъбичка, но нанасям всеки цвят отделно (Here you can see how to do this, as the method I use is also a fungus, but moving in each color separately) :







Love you,

XOXO




You May Also Like

1 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥