by - 22:20

Така.. мисля, че е време да започна с редовното блогване. Напоследък се нагледах на толкова много блогове - български и интернационални...всякакви, за всякакви теми.. и реших, че не е лоша идея и аз да се включа в това начинание - да направим живота на някого малко по-лесен, по-удобен, по-интересен. И понеже знам, че не от всеки става блогър, ще си дам малко време за да видя дали при мен ще се получи. Много се надявам това да стане, тъй като имам много неща за споделяне с вас. Накратко за мен- обичам да шия, да рисувам, да гримирам и да чета готини блогове от готини хора :) Между другото манията ми по блогването започна съвсем скоро след като случайно участвах в един giveaway и го спечелих. Това събуди интереса ми към блоговете, а да не говорим, че всяка вечер преди да заспя един от ритуалите ми е да разглеждам на мобилния си Beautylish ( @beautylish <3 ). Имам толкова много идеи и толкова много материал, който да ви предоствя, че не знам от къде да започна. Ако някой чете това - моля те ПОМОГНИ МИ -  какво искаш да видиш в моя блог?:)
                                                                                 
 So .. I think it's time to start a regular blog. Recently seen enough of so many blogs - bulgarian and international ... all for any topic .. and I decided that 's not a bad idea and I to join in this endeavor - to make someone's life a little easier, convenient, more interesting. And because I know that not everyone can became a blogger , I'll give some time to me  to see whether I would get . I really hope this happens, as I have many things to share with you. Briefly about me - I love to sew, draw, 'make-up and read blogs by cool people :) By the way my blogging craze began shortly after the accident I was involved in a giveaway and I won . This awakened my interest in blogging, and every night before going to sleep one of my rituals is to look at  mobile app  Beautylish ( @beautylish  < 3 ) . I have so many ideas and so much material that I can provide you and I don't know where to start. If anyone reading this - please help me - what do you want to see in my blog? :)



You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥