Balea Overnight Masks Review

by - 19:10


Здравейте, красавици!

Реших да завърша месеца с ревю, защото за следващия съм намислила толкова много постове с различна тематика, че някак си ми се искаше да разчистя черновите от към бюти публикации. Предполагам доста от вас са видели по щандовете на ДМ тези маски на Balea, които приковават погледа, а и освен това са доста бюджетни. Но дали ми харесаха...


Аз избрах три от предлаганите 4 вида на маските - с екстракт от зелен чай, с масло от авокадо, с екстракт от водорасли и екстракт от дива роза, като последната пропуснах тъй като не си падам по продукти с роза. Общото между всичките е, че съдържат и хиалуронова киселина.

Маските идват в капсулки и много симатичен дизайн. Цената им по спомен беше около 1,50лв. За съжаление не пазя опаковките за да ви покажа съдържанието им, но най-изчистен състав имаше като че ли тази с екстракт от водорасли. И трите маски имат гелообразна текстура и лек аромат. Могат да се използват сутрин и вечер, като вечер маската се оставя да попие в кожата без да се премахва, а сутрин след около 15 минути престой с нея можете да отстраните с кърпа.

Маските имат различно действие върху кожата:
Маската за лице с екстракт от зелен чай би трябвало да действа възстановяващо на кожата, като я прави еластична и жизенена.

Маската с екстракт от водорасли има хидратиращи свойства, прави кожата свежа и мека.

Маската с масло от авокадо пък действа подхранващо.

Всичко до тук звучи прекрасно, но на мен изобщо не ми харесаха тези маски поради няколко причини. 
Първата е, че в описанието на опаковката е упоменато, че маските са за еднократно ползване. Чудя се аз как цялото това количество нанесено върху кожата ми ще попие преди да си легна и да омажа цялата възглавница. Няма как да стане! От всяка маска съм използвала много малко количество и съм ги използвала многократно докато свършат. Макар и в малко количество маската не попива дори и 30-40 минути след като е нанесена, и това се отнася за трите вида, които пробвах. 
Втория минус е, че се усещат ужасно лепкаво, цапат възглавници и чаршафи, оставят филм върху кожата. 
Освен това като усещане не усетих кой знае каква разлика между трите, а и ефект не видях от тях. Може би тази с авокадо ми хареса най-много от трите, защото нещата описани по-горе се усещат малко по-слабо. Но като цяло - твърдо не, не бих купила тези маски отново, не бих ги и препоръчала. За мен това е продукт, при който от Balea са заложили повече на опаковката отколкото на съдържанието. За сравнение някои от маските им под формата на сашета са в пъти по-добри и показват ефект за разлика от тези.

Рядко пиша негативни ревюта, гледам да събирам всички продукти, които не харесвам в една публикация веднъж в годината, но в случая реших да споделя мнение, защото доста от вас ме питаха преди време за тези маски.




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥