Nivea Double Effect Make Up Remover Review

by - 11:45


Здравейте, прекрасни!

Доста ревюта съм насъбрала в чернови и се чудя за пореден път от къде да започна. За старт на месеца реших да споделя мнението си за Nivea Double Effect Make Up Remover. Много рядко прибягвам до двуфазни продукти за почистване на грима, причината можете да видите по-долу, а мнението ми за този дегримьор е... смесено.


Nivea Double Effect Make Up Remover идва в опаковка от 125 мл. Типичен двуфазен дегримьор, който можете да използвате за сваляне на грима от очите и устните. Интересното тук е, че едната фаза е с екстракт от метличина (силно напомня за почистващия лосион с метличина на Klorane). Продукта обещава сваляне дори на водоустойчива спирала, както и нежна формула, която не дразни очите.


Преди употреба опаковката се разклаща добре за да се смесят двете фази. След това с помощта на тампонче отстранявам грима от очите си. Честно казано с водоустойчива спирала ми е трудно, но не е невъзможно, просто трябва да използвам повече продукт. Важно е да отбележа, че не търкам очите си с тампона - просто го слагам върху окото, задържам за минута и след това със съвсем леки движения отстранявам грима. 

Не харесвам двуфазните продукти поради една основна причина - мазният филм, който често ми попада в очите и усещането е доста неприятно, но при този тип продукти май няма как да го избегна. Nivea Double Effect Make Up Remover не изсушава зоната около очите, даже напротив, няма аромат (или поне аз не долавям такъв), бързо сваля грима от очите и е сравнително икономичен продукт. Но не е моят :)









*Продукта ми беше предоставен от dm, като част от кампанията Beauty Academy. Мнението е изцяло мое и е базирано на моят опит с продукта.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥