Manhattan Clear Face BB Cream, Compact Powder, Cover Stick Review

by - 11:11

Здравейте, прекрасни!

Днес искам да отделя специално внимание на едни продукти, които ми носят спомени за първите ми опити за грим, и в същото време последните месеци в гимназията. Серията на Manhattan Clear Face ми е добре позната от много години, но в интерес на истината не съм се сещала за тези продукти през последните години. 


Manhattan Clear Face е серия, която е насочена към проблемната, младежка кожа, като освен че предоставя гама от продукти, с които да получите добра основа за грим, в същото време позволява и третиране на проблемни участъци от кожата, като пъпки и черни точки.
От сега искам да уточня, че моята кожа вече не е толкова младежка и не страда от проблеми като черни точки и акне, така че няма да задълбочавам ревюто, само ще споделя с вас първи впечатления относно текстура, покритие и финиш на продуктите по-долу.


Днес за тест имам 3 продукта от Clear Face серията, като започвам с BB крема 9 в 1, който има матиращи свойства, антибактериален е, хидратиращ, а едновременно с това се опитва да "бори" и неприятните точки по лицето.


Не съм от най-големите фенове на ББ кремовете, така че ми е малко странно че ще тествам точно ББ крем. Консистенцията на Manhattan Clear Face BB Cream е средно гъста, но в същото време крема не се усеща тежък на лицето. Дава съвсем леко покритие на кожата, което за мен не е достатъчно. Относно трайност се справя добре - с фиксиране се задържа около 4-5 часа преди да започне да се събира около носа и устата ми. Относно матирането - съвсем слабо. 
Крема има лек аромат, а цвета, който тествах е 03 medium - доста по-тъмен от това, което виждате на горната снимка, с розов подтон.


Manhattan Clear Face Cover Stick е коректор, който има две части - вътрешна, която бори несъвършенствата по кожата, и външна, която придава цвят. Коректорите под формата на стик определено не са за мен, а и бих казала че те наистина са за локално третиране и прикриване на пъпки и черни точки. Стика е сравнително твърд и цвета малко трудно се изкарва върху кожата. 


Цвета, който тествах е 70 Vanilla - розов подтон, който не беше подходящ за моята кожа. 


Manhattan Clear Face Compact Powder е продукта, който най-много ми допадна от трите. Въпреки, че цвета отново е 70 Vanilla, и съответно не е много подходящ цвят за мен, открих че всъщност пудрата има съвсем лека текстура и не придава почти никакъв цвят на кожата ми. Пудрата е матираща и антибактериална - особено важно за кожа, която страда от акне и локални възпаления. Пудрата идва с гъбичка за нанасяне. Покритието както казах е леко и матира добре кожата.


Серията Manhattan Clear Face бих препоръчала на всички млади момичета, които в момента правят първи опити за грим. Покритията на продуктите са леки, нищо натрапчиво и тежко, подходящи и за хора с проблемна кожа заради антибактериалните си свойства. Като за начало в комбинация трите продукта биха ви дали задоволителен резултат без много усилия.









*Продуктите ми бяха предоставени за тест и споделяне на мнение, което както винаги е изцяло мое и не е повлияно от този факт.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥