Essence Haul - Vienna Edition

by - 13:15


Здравейте, красавици!

Днес ви приготвих един пост с някои неща, които си купих напоследък и са на марката Essence Cosmetics. Това е една от любимите ми дрогерийни марки, а се оказа че не само при мен е така - тук, във Виена, и по-специално в магазина, от който пазарувах, всички жени се бяха скупчили на щанда на Essence. Пригответе се за дълъг пост и нека започваме...


С доста нови продукти се сдобих, всички ми харесаха, но някои от тях си имат и не толкова добри страни...


Essence Keep it perfect! Make-up Fixing Spray е първият фиксиращ спрей, който използвам изобщо. Нямах никакви очаквания и база за сравнение, така че мога да споделя само впечатления. Спрея би трябвало да фиксира грима и да удължи издържливостта му. Успява да запази грима ми за целия ден наистина, не е матиращ (до колкото си спомням марката предлага и матиращ такъв) и придава лъскав "dewy" ефект на кожата. Има странен,спиртен аромат и честно казано не съм сигурна дали ми харесва или не.

Essence Brush Cleansing Spray грабнах веднага щом го видя, защото и без това бях в търсене на нещо, което да почиства четките ми бързо. Напръсквам всичките ми четки, оставям ги за около минута да поемат продукта и след това ги изчиствам със суха кърпа (не салфетка). Спрея почиства четките ми отлично, като най-силно се затруднява със четката за ФДТ-ен, но след повтаряне на процедурата и тя изглежда поне видимо чиста, защото спрея трудно може да почисти наслагванията в дълбочина.



Essence Eyeshadow Brush е една от най-готините четки, които съм виждала. Дизайна й е супер сладурски, а самата четка е не много мека, но пък идеална за нанасяне на сенките. Ще си купя още няколко от тези, защото съм впечатлена.


Essence Get Picture Ready Pore Refining Powder е също супер попадение. Пудрта матира, изглажда и фиксира, което я прави супер продукт. Цвета й е леко розов, но се адаптрира спрямо кожата, така че цвета й не е проблем. Успява да матира, но ефекта не се задържа за дълго. За сметка на това наистина успя да направи кожата ми видимо много гладка. Единствен минус е това, че трябва да се внимава с нанасянето, защото ако се прекали брашнения ефект е на лице.

Essence Get Picture Ready Long-lasting Compact Make-up взех, защото отдавна не бях използвала ФДТ-ен в такъв формат. Опаковката е стабилна, в кутийката има и гъбка за нанасяне, както и удобно огледало. Покривността е много добра, позволява и наслояване. Единствено сбърках с цвета, който ми дойде една идея по-светъл, но със сигурност ще си взема още един, който да пасва на кожата ми. На моята кожа ФДТ-ена се държи добре има задоволителна издържливост, покритие и като цяло го усещам доста комфортен за носене.

От ляво на дясно можете да видите цветовете коректора, за който ще четете по-долу, компактния ФДТ-ен и пудрата.



Продължавам с бронзиращата пудра Essence Luminous Matt Bronzing Powder. Пудрата съчетава два цвята - външен, топъл, кафяв и матов цвят, и вътрешен хайлайт цвят, който е с по-студен подтон. Пудрата много ми хареса, не се разпрашва, добре пигментирана е и е идеална за затопляне на лицето.

Essence Glamaxy Top Coat е едно изключение от всички гримове, които награбих, но отдавна исках да пробвам такъв ефект върху ноктите си и останах очарована. Топа работи най-добре върху тъмни цветове, но и върху светли се получава интересен акцент. Лака е прозрачен, с множество едри "люспички", които спрямо светлината менят цвета си, напомнят ми на мидения седеф. Скоро ще покажа и снимки.

На горната снимка можете да видите двата цвята на бронзиращата пудра.


Системата Essence My Must Haves от скоро се предлага и в България. Тук във Виена са заредени много цветове, като освен сенки има и пудри за устни и червила, ружове, хайлайт, бронзъри и матираща пудра. Аз си купих палитра за 4 пълнителя, един цвят сенки и един цвят пудра за устни, която първоначално помислих за сенки и всъщност продължих да използвам като сенки. И двата цвята, които взех не са матови, в розовия 11 Stay in coral bay има лек шимър, а другия 02 Dare to go nude е с лек сатенен финиш, а и все пак се води пудра за устни. Не се разпрашват, добре пигментирани са и със сигурност ще си допълня палитрата с още цветове.

Essence Colour Correcting Liquid Concealer не съм виждала из щандовете на марката в България (както и повечето неща, които изредих по-горе). За това ми беше любопитно да пробва коректора за тъмни кръгове, като се предлагат още два - розов, който е озаряващ и зелен, който корегира червенините. Подобни коректори предлагат и от Catrice. Като цяло идеята на този коректор е много добра, жълтия цвят неутрализира тъмните ми кръгове, но като консистенция ми е малко по-течен, и съответно не е толкова покривен.

На горната снимка можете да видите двата цвята сенки - в ляво 02 dare to go nude, в дясно 11 stay in coral bay


Това бяха всички неща, с които се сдобих докато съм тук във Виена. Магазин Muller е рай за феновете на грима и козметиката като цяло, и не ме питайте каква катастрофа за картата ми е посещението на този магазин. Щанда на Essence е огромен и е пълен с неща, които съм гледала само в чуждестранните блогове. Мисля да ви покажа и снимка скоро за да видите за какво става въпрос. Ако ви е любопитно да научите повече за някой от продуктите, можете да ми пишете в коментарите.













You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥