Рициновото масло и как го използвам...

by - 16:23


Здравейте, красавици!

Днес ще ви разкажа за един мой любим продукт през последните няколко месеца, а именно рициновото масло. Освен полезни съвети за приложението му, днешния пост ще бъде и едно кратко ревю на рициновото масло на марката Drop Oils.


Започвам с кратичко ревю на рициновото масло на марката Drop Oils. Олиото идва в стъклено шишенце с количество от 20мл. На долната снимка можете да видите, че олиото не съдържа нищо друго освен студено пресовано и нерафинирано, 100% органично рициново масло.


Опаковката не е снабдена с дозатор и за някои може да е проблем. И за мен беше, но се научих да внимавам с него.


Олиото има много специфична консистенция - от олиата, които съм използвала до сега рициновото има най-гъста консистенция, доста плътно е, много, много мазно и на мен в началото ми беше трудно да боравя с него. Установих, че ми е нужно съвсем малко количество, когато го използвам. А по-долу можете да видите за какво го прилагам най-често:


💜 Рициновото масло използвам за миглите си - прави ги една идея по-тъмни, удължава ги и ги сгъстява. За да се види ефект, трябва да се прилага редовно поне 2 месеца. Нанасям го с клечка за уши в основата на миглите (само горния ред!)

💜 Освен за миглите, маслото върши чудесна работа и в сгъстяването на косата. Влага се в различни маски, внимавайте ако решите да го използвате самостоятелно, защото нанесено в корените се измива доооста трудно.

💜  Отново за косата - при цъфтящи краища, нанесено само по връхчетата на косата, в малко количество и втрито добре за да не утежнява.

💜 При акне - помага, но трябва постоянство, прилагах го на локално акне и успя да поскрие някои досадни пъпки.

💜 За суха кожа и против бръчки - можете да го нанасяте на цялото лице или да го влагате в маски за лице. Има силно хидратитращи свойства.

💜 При рани - поради антибактериалното си действие спомага за бързо зарастване на рани.

Разбира се, рициновото масло има още много приложения, които можете да потърсите в интернет, където има и много идеи за маски за коса с рициново масло например. Реших днес да не натоварвам поста с такава информация, а просто споделих нещата, за които аз съм го използвала и съм видяла, че наистина действа. 

Най-важното нещо при употребата му е умереното количество, което се отнася и за други масла, защото ако се прекали според мен ефекта е нулев.







You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥