Maybelline Master Precise Curvy Eyeliner Review

by - 16:48


Здравейте, красавици!

Днешното ревю е посветено на една много импулсивна покупка - очната линия Maybelline Master Precise Curvy Eyeliner. През целия месец продуктите на Maybelline бяха намалени в различни търговски вериги, както и в аптеки Ремедиум, така че се сдобих с няколко продукта на марката, Имах нужда от нова очна линия и по-надолу ще разберете мнението ми за нея...


Maybelline Master Precise Curvy Eyeliner е очна линия с твърд писец, който има форма доста по-различна от стандартната. По принцип не бях фен на очните линии с твърд писец, но мнението ми се промени. Последните две, които използвах бяха с четка от този тип, но не и писалки като тази. Имах неуспешен опит с една на Essence и се отказах от тях, защото мислех, че изсъхват бързо, но просто не съм я съхранявала правилно - тази държа при четките ми за грим с капачката на долу за да не засъхва туша.


Както казах Maybelline Master Precise Curvy Eyeliner има по-особен писец - доста по - голям от обичайното и удебелен в средата. Идеята е, че можете да изрисувате перфектната очна линия дори и с едно движение. В началото се усъмних, че ще постигам ефекта лесно, особено за чертането на тънка линия, но мога да ви успокоя, че няма да имате никакъв проблем с постигането на тънка очна линия. Разбира се, ако сте начинаещи в гримирането и рисуването на очна линия може да ви е малко по-трудно, но не се отказвайте.


Пигмента на тази очна линия също ме спечели - наситен, черен, не е нужно да повтарям два пъти чертата, не прозира никъде. Единствен минус - не е водоустойчива, но ако не плачете и очите ви не сълзят, линията няма да помръдне цял ден. Сваля се изключително лесно, не се размазва през деня. 


Много съм доволна от покупката си, честно казано това е най-добрата от всички очни линии, които съм пробвала до сега. Чертането с нея ми е лесно и бързо, нямам проблем през деня с нея и определено бих се снабдила с поне още една опаковка.



You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥