Manhattan All In One Lipstick 230 Hip Hazelnut

by - 21:10





Здравейте, прекрасници!

Все още не мога да кажа, че съм се завърнала от ваканцията, но нямах търпение да ви споделя впечатленията си за едно страхотно червило, което не спирам да използвам последния месец, и честно казано получих много комплименти и голям интерес от приятелки относно цвета, който нося с голямо удоволствие. Manhattan All In One Lipstick е нов продукт от каталога на марката и скоро ще може да бъде намерено навсякъде, където се предлагат продуктите на Manhattan. 




Manhattan All In One Lipstick е червило, което съчетава няколко функции в едно - има вградена база, която има подхранващ ефект на устните, освен това осигурява наситен и плътен цвят с блясък. Хидратира, а специална технология запазва цвета възможно най-дълго (*по-надолу ще споделя колко е дълго това "дълго" при мен).



Цвета е разкошотийка - 230 Hip Hazelnut. Отдавна исках да имам точно такъв цвят, лешник може би, а може би по-скоро някаква страхотна смесица от кафеникаво и розово, ама направо перфектния нюд за мен. Има студен подтон (да, да знам на снимките не си личи, но е такъв) и изобщо не е труден за носене, понякога ми идва леко драматичен, но в добрия смисъл. 


Самото червило има много приятен аромат, който се усеща доста силно, особено от моя чувствителен напоследък нос :)
 Кремообразно е, разнася се с лекота, но при нанасянето внимавам понеже се разтича леко заради текстурата си.



Снимка: www.en.manhattan.de/

Цвета е наистина плътен и наситен, а на дневена светлина цвета изглежда така (реално можете да го видите на горната снимка от сайта на марката):



Кафеникавия нюанс малко се е позагубил в снимките, но горе долу цвета изглежда така на устните:


От към трайност съм ок с това, че след ядене и пиене трябва да се поднови, мисля че е нормално за кремообразно червило. При мен издържа около 2 часа след, което следва ново нанасяне. 
Относно подхранването и хидратацията - да, усещат се и то много приятно на устните веднага след нанасяне, но в първия час след това червилото сякаш попива и заопочва леко да се врязва във линиите, за това и под него започнах да слагам балсам (както правя със всички червила, които използвам между другото). 




Нямам търпение чеврилата да излязат по магазините, тъй като със сигурност бих се сдобила с още цветове (особено 560 Ultimate Cherry и 660 Bite My Lip - идеални за идващите есен и зима).
 Приятното усещане след нанасяне, както и плътния и наситен цвят, който както е ясно вече ми е любимец, ме карат да искам още и още от това червило.
Повече информация, както и цветовете можете да видите тук.



Love you,

XOXO





*Продукта ми беше предоставен за проба. Мнението ми не е повлиано от този факт и отразява реалните ми впечатления от продукта.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥