Maybelline Color Tattoo Eyeshadows Review & Swatch

by - 20:51



Здравейте, прекрасници!

Нямам търпение да ви разкажа за едни от най-коментираните и популярни сенки в блог пространството, които са фаворит на редица блогърки, а вече и мои любимци.
 Maybelline Color Tattoo бързо завладяха бюти блогърките, като моето ревю сигурно е 56874 по ред, което четете :) Но пък едно мнение повече никога не е излишно.


 Първоначално интереса към сенките запали Мимка (BeGlamorous), като начина, по който разказваше за тях ме накара да се запитам защо не съм ги пробвала до сега. В последствие излезе много изгодна оферта и си купих два цвята, които ми бяха хванали окото, и за които бях сигурна, че ще използвам редовно. Така се сдобих с първите си две сладки бурканчета Maybelline Color Tattoo и да ви кажа честно, няма да са последните.


Сенките идват в стабилни стъклени бурканчета с капачка на винт. Кремообразни са, като консистенцията им не е много "мека". Работи се изключително лесно с тях, преливат се добре и позволяват наслояване. Цената им е малко над 10 лева и могат да се намерят навсякъде където се продават продуктите на Maybelline. Има доволно цветово разнообразие за всеки вкус.


Първия цвят, който избрах е 70 Mettalic Pomegranate - страхотен "сливов" (бордо) цвят с миниатюрни златни частички. Цвета е разкошен, плътен, отлично покривен и лесно преливащ се.


Избора на другия цвят бе породен от манията ми напоследък по цвета "розово злато". 65 Pink Gold е розов цвят, отново със златни частички, но ми идва една идея по-перлен от колкото ми се искаше. Не го използвам самостоятелно, защото не ми харесва как изглежда, но в комбинация с горния цвят се получава много приятен грим.


Както казах сенките се нанасят лесно и покриват добре, могат да се използват като основа за прахообразни сенки. Трайността им е около 7 часа като не помръдват, не се събират в сгъвките, не се изтриват, размазват и въобще са си бетон. Освен това са страхотна идея когато бързате и нямате време. 


Няма забележки за тези сенки, просто са must have за мен, от както ги имам не се чудя какъв грим да си направя когато тичам по задачи и съм на вън цял ден. Ако търсите точно това в едни сенки за очи, то тогава непременно пробвайте Maybelline Color Tattoo, аз лично не ги приемах на сериозно, докато не ги пробвах и сега съжалявам, че толкова ги отлагах:)




Love you,

XoXo




You May Also Like

4 коментара

  1. И аз ги отлагам, но просто съм затрупана с цветове в кафявата гама, а само такива ми хващат окото хахаха. Страхотно ревю, което отново ме изкуши.

    ОтговорИзтриване
  2. Нарочно не си ги купувам тези сенки, нямам никакво място за тях, но ти стоят страхотно! :))

    ОтговорИзтриване
  3. Изкушение са си... и аз ги отлагах много, но сега съм много доволна. В интерес на истината тези два цвята май за сега са ми достатъчни, но бих пробвала и On and on bronze, който си е точно в кафявата гама :)

    ОтговорИзтриване
  4. Хахах ако ги пробваш веднага ще им освободиш мято :) <3 и благодаря :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥