Organic Bulgarian Lavender Water by Alteya Organics

by - 21:09




Здравейте!

В последната си публикация ви споменах за един от подаръците, които получих за рождения ми ден и не спирам да я използвам от тогава - Alteya Organics Lavender Water. Страшно доволна съм, че приятелките ми избраха точно нея и най-накрая разбрах защо всички са луди по водите на Alteya Organics. Сега желанието ми да се сдобия и с останалите води (*маточина, лайка, роза) е още по-голямо, та скоро ще четете и за тях.


Alteya Organics е българска марка за органична козметика, основана през 1999 г., призната и особено популярна из цял свят. За всеки, който е любопитен да научи нещо повече за марката, можете да посетите официалния им сайт. Аз лично много се радвам, че и България може да се похвали с марка, която е стъпила на чуждия пазар и то не с каква да е козметика, а именно с органична такава. Знаете колко е голям пазара, особено на Запад и колко е трудно да си извоюваш място там. Но Alteya Organics са успели и има защо. 


Флоралната вода за лице е нов продукт за мен, до сега съм използвала само термална вода. Но успя да заеме своето място в грижата за кожата ми. Лавандуловата вода идва в картонена опаковка с цялата необходима информация на нея. Количеството е 100 мл., а цената е повече от приемлива - 4,95 лв, като се предлага и по-голяма опаковка от 250мл. Може да се намери в повечето био магазини в страната.


Съдържанието е повече от чудесно, нямам друг продукт само с една съставка :)


Made in Bulgaria и с органичен сертификат от CERES GmbH (CERtification of 

Environmental Standards).




Опаковката е пластмасова, лекичка и снабдена с пулверизатор. Самата вода има леко жълтеникав цвят и аромат на "чубрица" по описание на приятеля ми :) Наистина аромата е подобен на чубрица, все пак лавандулата има такъв аромат и няма как да бъде избегнат. Мен лично не ме дразни, но ако смятате да си купите водата, попитайте дали може да я помиришете, тъй като може аромата да не ви допадне.

Още детайли и сертификати :


Лавандуловата вода може да се използва за много неща, тъй като лавандулата е известна с успокояващите и почистващите си свойства. Може да се прилага за  тонизиране на кожата, след почистване или душ, след слънчеви бани, като е подходяща за всички типове кожа. Аз я използвам като тоник, след като почистя кожата си от грима. Или пръскам лицето си директно, или нанасям на памучен тампон и минавам по кожата. Ефекта е страхотен. Оставя кожата освежена и мека, като леко я хидратира. Не оставя филм, не лепне и не изсушава. Аромата не се задържа за дълго. По този начин подготвям кожата си за нанасянето на крем. Пробвах я и за почистване, но се затруднява когато съм с повече грим. Бих казала, че е икономична. Друго приложение, което съм й намерила е след епилация, за успокояване на кожата. 



Много, много ми харесва тази вода. Препоръчвам я наистина на всички, които искат една достъпна алтернатива на скъпите тоници, която освен това има най-изчистения състав, който съм виждала. Подходяща е и за летните горещини, когато имаме нужда от разхлаждане , а едновременно с това и успокояване на кожата.

Пробвали ли сте продукти на Alteya Organics, бихте ли ми препоръчали нещо на марката?





Love you,

XOXO








You May Also Like

10 коментара

  1. Елвира Георгиева9 март 2015 г. в 21:44

    Ако знаеш от кога е в списъка ми с желания, сега не ми се чака след това ревю. :D Много хубави снимки :))

    ОтговорИзтриване
  2. Често казано не бях чувала за този продукт и ми беше толкова интересно да прочета да за него, че смятам да го потърся тези дни. :))

    ОтговорИзтриване
  3. И на мен отдавна ми е в списъка и леко така намекнах на приятелките ми, че много ще му се радвам :) Лошото е, че сега искам и останалите води, та скоро ще се снабдя и с тях :)

    ОтговорИзтриване
  4. Радвам се, че ти е било интересно ревюто, можеш да погледнеш блоговете и на Снежи и Галя, в тях също има много информация за водите на Alteya Organics :)

    ОтговорИзтриване
  5. Веселина Грозева10 март 2015 г. в 21:25

    Аз ползвам в момента водата с маточина.Има леко странен аромат,на самата билка естествено,но не е нещо неприятно,пък и както отбелязваш не се задържа задълго.Много я харесвам.Вечер обичам да си напръскам лицето и още докато е влажно да втрия нощния крем,така се смесват и крема попива много по-добре, и бързо в кожата .Идеята за употреба след епилация задължително ще я пробвам.

    ОтговорИзтриване
  6. Ееее,много си лоша,честно!!Сега вече и аз я искам :D

    ОтговорИзтриване
  7. Аз пък ти благодаря за идеята да нанеса крема докато водата още не е попила, ще пробвам непременно :)

    ОтговорИзтриване
  8. Добре, виновна съм! :) Малко само де... :D

    ОтговорИзтриване
  9. Хайде и аз на хората, отдавна им се чудя на тези води, като точно тази с лавандула ми бше фаворит. Покрай една от кутиите на Пинкс, имаше тестер на измивния гел на марката с роза и много ми допадна. Ще се ходи до Зоя май :)

    ОтговорИзтриване
  10. Заслужава си, аз трябва да се заредя за лятото :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥