H&M Body Splash Fruity Peony

by - 11:52






Не е ревю, не е обичайната публикация, просто кратичко описание на H&M Body Splash Fruity Peony. Много ми харесва опаковката на това малко, сладко, ароматно чудо, което е нещо между спрей и лосион. 


Когато разглеждах козметичните продукти на H&M, погледа ми се спря на доста от тях, скоро ще ви покажа и други придобивки с тази марка. Много отдавна използвам мобилното приложение на H&M и си бях набелязала неща, доста преди да ги внесат и при нас. Този спрей беше едно от нещата, които исках, и то най-вече заради опаковката, която е наистина много сладурска.  


Аромата също е много приятен, цветен и според мен няма нищо fruity в него. Консистенцията му е по-гъста и когато се напръска може да се разнесе по цялото тяло. Съдържа сребристи, брокатени частички, които не са натрапчиви и са едва доловими върху кожата. Аромата наистина е невероятен, няма как да го подушите от тук за съжаление. Разбира се, не очаквайте някаква невероятна трайност - за 1-2 часа максимум е изчезнал :) Но за цената от 5, 90 лв. няма какво да се иска от към трайност :)


Съдържанието:


Количеството е 50мл, а срока на годност след отваряне е 24 месеца.


Нося си спрейчето в чантата, за да ми е под ръка, когато искам да се освежа. Не е нещо кой знае какво, не е wow продукт, но ми хареса опаковката, в последствие и аромата го заобичах. Както казах, цената му е ниска, качеството не мога да го коментирам, доста нетраен е аромата му. Не съм сигурна дали ще го купя отново, въпреки че колкото и да е нетраен, аромата много ми харесва.


При разходката до H&M  преди няколко дни забелязах невероятно сладки подаръчни комплекти за празниците, можете да им хвърлите едно око, ако имате път към H&M. А от 2015 година H&M ще направи пазаруването online от сайта им възможно най-накрая и за нас :)




Love you,

XOXO






You May Also Like

8 коментара

  1. Опаковката наистина е много сладурска. Напомня ми на опаковките на продукти на Victoria's Secret :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ама има нещо вярно, тъкмо се чудех на какво ми напомня и на мен :D

    ОтговорИзтриване
  3. Още се сещам, че ароматът му доста ми хареса, но ми се видя прекалено лъскав и затова не го взех.Може да се поправя сега за празниците :))

    ОтговорИзтриване
  4. Частичките му са доста малки, едвам се забелязват, а и остават по ръцете ми, когато го разнасям :)

    ОтговорИзтриване
  5. Аз само на декоративната козметика налитах, но ще погледна и това симпатично спрейче. :))

    ОтговорИзтриване
  6. Хихи, наистина е много сладурска опаковката :)

    ОтговорИзтриване
  7. Има и други видове спрейчета, които си заслужават вниманието, аз си набелязах още поне 2 аромата от другите видове :))

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥