Christmas Wishlist 2014

by - 19:34



Остават само 28 дни до Коледа, йей ! :) Любимият ми празник наближава с всеки изминал ден и нетърпението ми става все по-голямо. Днес реших да си спретна един списък с желания, но най-големите ми желания не са материални, много по-важно за мен е семейството ми и близките ми хора, и приятели да сме живи и здрави! 
Но пък "блогърската ми душа " (хихи) има разни разнообразни желания, като част от тях събрах в този пост. Дадох си и сметка, че преобладаващо място тук заемат палитри, та явно желанието ми за по-голямо количество сенки в колекцията се е засилило последните месеци. Снимките са взети от сайтовете на марките. И така, да видим на какво влиза в списъка до Дядо Коледа :)


*Lorac Pro Palette 2* 

На тази палитра съм й и хвърлила око доста отдавна. Цветовете са страхотни, направо всички мой любими цветове са събрани в нея. Дядо Коледа - pleaseeeee :)

*Urban Decay Naked On The Run*

Още една палитра, този път на UD. Не знам защо, но палитрите на UD не ме впечатляват особено много, но тази веднага влезе в списъка, Харесва ми опаковката, а съдържанието е страхотия- сенки в любимата гама, руж, бронзър, глос, спирала и молив за очи - магия в кутия :D Палитрата ще е в продажба от 1ви декември и предполагам, че ще свърши за секунди, та дано Дядо Коледа е бърз с он-лайн пазаруването :)


*Essence Party Look Make-Up Box*

Тази палитричка си я набелязах преди няколко дни, когато във ФБ страницата на Essence Bulgaria беше обявено, че е в продажба в Лили. Набързо направих справка из блоговете, за да видя за какво става въпрос и установих, че е доста добра идея за подарък, а и цветовете ми харесват.

*Guerlain Perles d'ÉtoileLight revealing pearls of powder*

Какво мога да кажа за тази прелест от коледната колекция на Guerlain... Мога само да замълча и да си помечтая за тази красота с аромат на виолетки.


*Real Techniques Nic's Picks*

Всички четки, от които имам нужда, и които искам от момента, в който ги видях. Вече съм се убедила в качеството на RT четките и знам, че и тези някой ден ще ми паднат в ръчичките :)


*L'oreal Magic Nude Liquid Powder Bare Skin Perfecting Makeup*


За съжаление не съм виждала този ФДТ в България все още. Нямаше как да не включа такъв продукт в списъка, поради манията ми към ФДТ-ни. Има уникална формула, която оставя пудрен финиш, нещо което ще ми е интересно да пробвам.

*Mac Pro Longwear Concealer*

Чела съм много хвалби и положителни ревюта за този коректор на Mac, и понеже все още не съм удовлетворена максимално от тези, които съм пробвала и използвам, много бих се радвала ако този влезе в арсенала ми.


*NYX Butter Gloss*

Глос с присъствие в почти всеки блог, който следвам. Цветовете, които се предлагат са страхотни, бих се зарадвала на всеки един от тях :)


*The Balm Mary-Lou Manizer*

Това едва ли е изненада за някой :) Едва ли има някой, който да не иска този хайлайтър, и едва ли има някой, който го използва и да не му харесва. Колкото повече го гледам в Youtube толкова повече ме омагьосва.


*Macadamia Healing Oil Treatment*

Много се чудих кое от всички олиа на пазара искам и се спрях на това на Macadamia, като се доверявам изцяло на положителните мнения в блоговете. Малко съкровище, което много искам да видя как ще действа на косата ми.
   
*Nuxe Reve de Miel Must-Have Set*

Името на комплекта говори само за себе си - два продукта на Nuxe, които са must-have, а именно балсама за устни и крема за ръце и нокти, които са изключително хвалени и добре познати.


Е, това е моят "скромен" списък, който е запълнен с мечтаните продукти, и то не само за Коледа, а и по принцип. Дано някой ден да влязат в колекцията :) А вие имате ли си списък вече?



Love you,

XOXO






You May Also Like

16 коментара

  1. Тази година съм безобразно мързелива от към материални желания, може би вече имам много от нещата, които искам. Обаче съм ужасно "гладна" за чувства, емоции, преживявания!
    Желая ти да изпълниш целия списък с желания! :)
    пп Тойота Ярис за мен дали ще може, м?

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесен списък, някои от желанията ни съвпадат! А иначе и аз ги искам и четките, и трите палитри, доста съм нахална хахах. Пожелавам ти да ги намериш всичките ( или поне повечето ) под елхата, а Дядо Коледа да сбъдне и некозметичните ти желания! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Naked on the run направо не си я пожелавам, защото знам, че ще я взема... Но на теб - най-искрено ти пожелавам да я откриеш под елхата, заедно с другите неща!

    ОтговорИзтриване
  4. Пожелавам ти да ги намериш всичките под елхата :)

    ОтговорИзтриване
  5. И аз ти пожелавам същото като Кристин, мила :)

    ОтговорИзтриване
  6. Няма да сбъркаш с коректора на МАК. Аз също заставам зад положителните мнения за него :)

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесен уишлист!! Пожелавам ти да ги получиш всичките <3 :))

    ОтговорИзтриване
  8. Много ти благодаря! :) И аз ти пожелавам да откриеш палитрите и четките под елхичката :*

    ОтговорИзтриване
  9. О, значи да напиша с дебели букви MAC :D

    ОтговорИзтриване
  10. Хайлайтъра го взимай, без да се замислиш! Невероятен е!

    ОтговорИзтриване
  11. Дано Дядо Коледа не го мисли много :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥