Beauty Tag – You Can Only Pick One!

by - 19:12






Отдавна не съм правила тагове и страшно много си харесах този. Вдъхновена от поста на Ивана и нейния прекрасен блог The blogging and the beautiful, реших и аз да се включа. Беше ми изключително забавно да го направя, надявам се на вас да ви е интересно да го прочетете :)

Задачата да се избере само по една марка за всяка категория доста ме затрудни, но пък и много ми помогна, защото вече знам наистина на кои марки да залагам по-често, въпреки експериментаторските ми наклонности.

И сега може да видите кои марки избрах аз...


1. Low end/Drugstore brand  - Харесвам много от drugstore марките, използвам предимно такива марки и избора ми е доста труден. Може би бих избрала Essence, тъй като предлагат качествена козметика на достъпна цена. А за бяла козметика бих избрала Alverde.

2. High-End Brand - разбира се Chanel <3. Ако сте чели постовете ми вече знаете защо...:)

3. Основа за грим - основата за сенки на Elf, която много ми харесва, имам я отдавна и няма свършване :) Иначе основа за цялото лице не използвам, освен хидратиращ крем.



4. Хайлайтър - не използвам хайлайтър, но за целта когато ми се иска използвам ето тази сянка на Maybelline, която се справя идеално със задачата. 


5. Фон дьо тен - Maybelline Fit Me (скоро ще разберете защо избирам него).



6. Коректор - L'oreal Perfect Match без да се замисля дори :) Перфектното покритие, от което имам нужда.

7. Бронзър The Blushing Hearts bronzers на Makeup Revolution. Обожавам ги <3



8. Руж - нямам любим руж. Ако трябва да избирам някои от всичките, които използвам, то ще бъде този, чиято марка не помня, беше в комплект с други гримове, подарък от чужбина. Харесвам и ружовете на Bourjois.



9. Пудра - тук е малко сложно, в момента изпробвам Essence All about Matt и може би бих избрала нея.

10. Спрей за издръжливост на грима -не съм използвала такъв продукт, но съм чувала много за този на UD.

11. Продукт за вежди - молив на Classics.

12. Сенки за очи/Палитра - харесвам си всички палитри, най - функционална за момента е Smashbox Full Exposure, имам я от скоро, но бих избрала нея. Очаквайте ревю скоро.



13. Очна линия - колебая се, но може би Golden Rose Volume Pro.

14. Спирала - отново се колебая между няколко, но Golden Rose 3D Fantastic Mascara.


15.Продукт за устни - Maybelline Baby Lips - от скоро го използвам и вече не мога никъде да отида без него. Идеално хидратира и е в цвят, който обожавам, за аромата да не говорим :)


16. Лак за нокти - Flormar 402, перфектния корал, въпреки, че на снимката изглежда червен.


17. Уред за красота - оххх, е тук вече става много трудно хаха....може би комплекта ми за маникюр.







Това беше моя избор, надявам се да ви е било интересно и забавно, а всеки който има желание и не е направил тага, да се чувства тагнат :)


Love you,

XOXO


You May Also Like

4 коментара

  1. Благодаря ти, че се включи, Зори.
    Много готини отговори! :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моля:) Тага е чудесен, радвам се, че се включих и че са ти харесали отговорите. И ти благодаря, че го разпространи сред нас <3

      Изтриване
  2. Страхотни работи, палитрата е уникална.Любимите ми цветове <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз я обожавам, въпреки че ми прави номера понякога :)

      Изтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥