Flormar Pretty Compact Powder Review

by - 12:24




Здравейте, красавици! 

След дългото ми отсъствие е време да продължа с плануваните постове, които отлагам от миналия век :) Някои от бъдещите публикации можете да видите на началната страница, в дясно, в големия черен квадрат. Освен това подготвям още много нови неща, а във Facebook страницата на блога, можете да дадете мнението си какво ви се чете :)

 И понеже имам да пиша пътепис, съвсем на кратко ще ви разкажа за пудрата Flormar Pretty Compact  Powder. Както вече няколко пъти споменах пудра не използвам, или ако използвам е супер рядко. Един ден, докато се разхождах, влязох в едно магазинче и имаше щанд на Flormar, който беше слабо зареден, но погледа ми привлякоха ярко розовите опаковки на продуктите. Това беше преди няколко месеца, от скоро новата продуктова гама на Flormar може да се намери във всички големи дрогерийни магазини. Пудрата е от доста отдавна на пазара, не е нещо ново, но все пак искам да й направя ревю, тъй като все още се среща по магазините, на ниска цена е и може да представлява интерес за вас. Цвета, който аз си взех  е 191, като ми направи впечатление, че няма светли цветове, повечето са доста тъмни и леко оранжевеещи. Лично за мен този цвят е доста тъмен, за това го използвам предимно за контур, но сега след като хванах тенче, седи доста по-добре. За съжаление оранжевия подтон го има. 




Цената на пудрата беше доста смешна - около 4 лева, за 17г. продукт. Пудрата се нанася лесно и не се разпрашва, може да се нанесе с четка или гъбичка. Според мен е средно пигментирана. Опаковката е пластмасова, но се затваря добре и няма опасност от отваряне. Друго, което ми хареса е, че изпуснах пудрата 2 пъти и то от доста високо, но тя си остана цяла.

Състава:







Това беше, съвсем кратичко, но все пак няма и какво толкова да се каже за една пудра :) На мен ми харесва, ще я използвам доста дълго време, тъй като количеството е голямо. Съотношението цена-продукт е повече от добро.
А вие използвате ли продукти на Flormar? Споделяйте мнения за продуктите им, на мен ми е много любопитна тази марка. :) Също ако може и съвет за прозрачна пудра, тъй като искам да си взема такава за дните, в които лъщенето е неизбежно :)




Love you,
XOXO


You May Also Like

6 коментара

  1. Добре дошла отново!А иначе за Flormar...имат доста добри попадения.Аз имам Flormar Pretty Compact Blush-on номер P115!Много съм доволна! :) Препоръчвам:)

    ОтговорИзтриване
  2. Аз харесвам бронзиращите пудри на Флормар.За прозрачна матираща пудра бих препоръчала All about matt на Essence :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Чела съм само добри отзиви за тях....благодаря за препоръката, ще пробвам непременно пудрата на Essence:)

      Изтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥